Oferta pracy
Specjalista ds. HR i raportowania ESG
Zakres obowiązków:
- Definiowanie celów i strategii działu HR
- Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników
- Ocena i doskonalenie aktualnego systemu premiowania w firmie
- Opracowanie i rekomendacja efektywnych systemów premiowania pozapłacowego
- Rozwój kompetencji pracowników i planowanie kariery
- Budowanie pozytywnej kultury organizacyjnej
- Projektowanie i wdrażanie racjonalnego systemu gospodarowania środkami z ZFŚS
- Monitorowanie i ocena efektywności działań HR
- Utrzymywanie motywacji i zaangażowania pracowników
- Zastępowanie Specjalisty ds. Kadr i Płac
- Prowadzenie sprawozdawczości związanej z obszarem Social ESG
- Aktywne prowadzenie i inicjowanie działań w firmie zgodnie z wymogami zagadnień Social ESG
Nasze wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kadrowo – płacowym lub HR
- Wykształcenie minimum wyższe licencjackie w obszarze Kadr i Płac lub Psychologii
- Praktyczna wiedza z zakresu HR
- Własna inicjatywa w poszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań w obszarze HR
- Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, czasu pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zasad kalkulacji wynagrodzeń
- Umiejętność obsługi programów z pakietu MS Office
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność prowadzenia kilku tematów równocześnie
- Samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność i odporność na stres
- Pozytywne nastawienie do pracy i chęć do podnoszenia swoich kwalifikacji
- Sprawne poruszanie się po zagadnieniach prawnych z obszaru dotyczącego zajmowanego stanowiska
Mile widziane
- Wykształcenie wyższe II stopnia, podyplomowe lub udokumentowane szkolenia w zakresie HR, Kadr i Płac, lub Psychologii Zarządzania
- Znajomość zasad ESG, szkolenia z raportowania ESG
- Zainteresowanie w obszarze wymagań prawnych dotyczących zasobów ludzkich – sygnaliści, ustawa o kominach płacowych, ESG, RODO itp.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 lub wyższym
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Codzienne zdobywanie praktycznej wiedzy
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju
- Możliwości wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Jeśli są Państwo zainteresowani pracą w JENOX Akumulatory sp. z o.o. na w/w stanowisku, prosimy o kontakt drogą elektroniczną (cv) poprzez formularz kontaktowy po prawej stronie lub na adres mailowy: rekrutacja@jenox.com.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli RODO. Termin zgłaszania ofert do 10.12.2024r.